Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Καιρός για μαρμελάδες!!!!

Καλησπέρα!!! Με όλον αυτόν τον χαμό που επικρατεί στο σπίτι μας έχω χαθεί λιγάκι. Σας βλέπω όμως και περνώ συχνά από το σπιτικό σας.... απλά σιωπηλά!!!

Το σπίτι μου ακόμα βρίσκεται σε κακά χάλια μιας και δεν έχουμε τελειώσει ακόμα με το βάψιμο! Βγήκαν κάτι κρυφά μερεμέτια που μας καθυστέρησαν λίγο! Προσπαθώ όμως να σκέφτομαι θετικά φέρνοντας την εικόνα στο μυαλό όταν μπουν όλα σε τάξη και χαζεύοντας τα νέα μας χρώματα στους τοίχους!! Η αλήθεια είναι πως το κάνουμε πολύχρωμο!!! Τυρκουάζ στο δωμάτιο του μικρού!! Πορτοκάλι στην εσωτερική μας σκάλα και λαχανί στην κουζίνα μας!! Μη φανταστείτε όλους τους τοίχους.....οοοοοοοχι λίγους ίσα ίσα να σπάσουμε τη μονοτονία!!!!

Και μέσα στον κακό αυτό χαμό δε μπορούσα να μην ασχοληθώ και λίγο με τη μαγειρικό ζαχαροπλαστική!!!! Έφτιαξα λοιπόν μαρμελάδες! Μαρμελάδα φράουλα και μαρμελάδα πορτοκάλι!

Ααααα ξέχασα να σας πω!!!Αγόρασα και καινούριες κουρτίνες για την κουζίνα μου! Τέλειες είναι !!!Γεμάτες χρώματα και αυτές. Επίσης αγόρασα πίνακες για την εσωτερική σκάλα και διακοσμητικά για το τζάκι μας!! Ανυπομονώ να τελειώσουν όλα και να μπουν όλα πάλι στη θέση τους.....νέα και παλιά αντικείμενα στου σπιτιού μας!

Καλό σας βράδυ!!!Και καλή εβδομάδα!!!!

16 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αγαπημένες και οι δυο μαρμελαδες,
καλή ευκολία στο συμμάζεμα, περιμένουμε φωτο από το "νέο" σου σπιτικο

elen είπε...

Μμμμ μοσχομυριστές μαρμελαδίτσες ότι πρέπει για το ψωμάκι μας χωρίς συντηρητικά. Με γεια το νέο λουκ στο σπιτικό σας. Σίγουρα όταν θα μπουν όλα στη θέση τους θα δεις όμορφα που θα νοιώσεις θα σου φύγει η κούραση με τη μία. Μια αλαγή πάντα αλάζει και τη διάθεση μας:)

BIKY είπε...

για τα κακό χαλί που επικρατεί στο σπίτι σου δεν θα πω τίποτα γιατί το ίδιο γίνετε και στο δικό μου
Όσο για τις μαρμελάδε είναι πολύ ωραίες Εγω δεν έχω φτιάξει ποτέ μαλλόν πρέπει να το κάνω

ΕΛΕΝΑ είπε...

Λαχταριστές οι μαρμελαδίτσες σου!!
Καλό κουράγιο εύχομαι με τα μαζέματα και με γεια και χαρά τα καινούρια ψώνια!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Γαστερόπληξ καλημέρα!Σιγουρα θα σας δείξω φωτο απο το νέο look του σπιτιού μου! Όσο για τις μαρμελάδες τι να πω! Τις αγαπάμε όλοι με ιδιαίτερη προτίμηση στη μαρμελάδα βερύκοκο! Φιλιά πολλά.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Elen καλημέρα. Η αλήθεια είναι πως όλο αυτό το βλέπω σαν γολγοθά!!! Που θα πάει όμως θα τελειώσει δεν θα τελειώσει!!!!! Την θέλαμε την άλλαγή...έτσι να αλλάξει και λίγο η διάθεση όπως είπες!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Βίκυ στα περισσότερα σπίτια αυτή την εποχή το ίδιο συμβαίνει!!! Η αλλάγή βλέπεις απο τα χειμωνα στο καλοκαίρι! Μια οι ντουλάπες...μια οι κουρτίνες...μια το ένα μια το άλλο νατο το κακό χάλι!! Είπαμε όμως υπομονή!!! Φιλιά πολλά και καλημερούδια!!

kiki είπε...

Μία από τα ίδια κι εδώ. Δεν φαντάζεσαι τι γίνεται σπίτι μου.... Αλλά κι εγώ βρήκα λίγη ώρα και έκανα μαρμελάδα φράουλα! καλοφάγωτες!

elie είπε...

Το λαχανί στην κουζίνα μου ακούγεται πολύ ωραίο!
Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα (παίρνω και μια κουταλίτσα μαρμελάδα φράουλα...)

olivetreegirl είπε...

Ωραίο πρέπει να γίνεται το σπίτι σιγά σιγά! Άντε, κουράγιο, σιγά σιγά όλα θα γίνουν. Πάντως σε θαυμάζω που με όλο αυτό τον χαμό εσύ έχεις και όρεξη να φτιάχνεις μαρμελάδες! Όταν βάφαμε εμείς, είχαμε πλουτίσει τα ντελιβεράδικα!

Δημιουργία είπε...

Σιγα σιγα θα τα βαλεις ολα σε ταξη παλι και μετα θα τα καμαρωνεις.Οι μαρμελαδες ο,τι πρεπει για πρωινο.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

κανε υπομονη , κι ολα θα τα φτιαξεις,θα γινει κουκλιστικο μετα το σπιτακι σας , να φτιαξεις και μαρμελαδα νεραντζι που ειναι η δικη μου αγαπημενη, φιλακια καλημερα

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμπαράσταση!!!!Η αλήθεια είναι πως σήμερα τελείωσε ο μπογιατζής και όλα σιγά σιγά μπαίνουν στη θέση τους!! Θα σας δείξω φωτογραφίες σύντομα!Φιλιά πολλά σε όλες σας και καλό σας βράδυ!!!!

MOLEMOU είπε...

MARMELADA 8ELO KAI GO TORA KAI AS EINAI 3*30 TO KSIMEROMA AMA EXEIS KAI KANENA FOURNO STH GEITONIA FERE KAI LIGO PSOMAKI-OSO GIA THS KOURTINES DEN PEZO EKEI XA XA-KALHMERA APO TO MONAXO

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Nικο καλως ηρθες!! Έχουμε ένα φούρνο στη γειτονιά με τέλειο χωριάτικο ψωμί... μαζί με τις μαρμελάδες σκέτη κόλαση σου λέω!!
Καληνύχτα σου απο Αθήνα.

creationsbyeve είπε...

μμμμ φράουλα και πορτοκάλι, οι αγαπημένες μου!!! καλό κουράγιο με το σπίτι, όλα θα τελειώσουν σιγά σιγά και θα το χαίρεσαι!!

Το πρωτο μου βραβειο

Το πρωτο μου βραβειο
Απο την καλή μου Πουαντερί

Βραβείo

Βραβείo
Απο τη φίλη μου Μαrilise

Βραβείο

Βραβείο
Marilise σ΄ευχα ριστώ πολύ!

Βραβείο Ζωηρής Φαντασίας

Βραβείο Ζωηρής Φαντασίας
Από τη φίλη μου ΜΑΡΗ

Βραβειο Αξιαγαπητου Blog

Βραβειο Αξιαγαπητου  Blog
Από τις φίλες μου Εύα, Βίκυ, Δημιουργία, Πουαντερί και Γαστερόπληξ

Βραβειο Χρυσου Blog

Βραβειο Χρυσου Blog
Απο τη φίλη μου Xrysa

Ενα ακομα βραβειο

Ενα ακομα  βραβειο
Απο την αξιαγάπητη φίλη μου Πουαντερι