Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Ένα βραβείο ακόμα!! Τι χαρά!!!


Καλημέρα και καλή σας εβδομάδα!


Ανοίγοντας τον υπολογιστή μου βρέθηκα σε μια αναπάντεχη έκπληξη για μένα. Οι φιλές μου και συγκεκριμένα η Βίκυ, η Κα Κατερίνα , η Πουαντερίτσα, η Εύα και η Γαστερόπληξ μου έδωσαν αυτό το βραβείο.

Λοιπόν οι κανόνες είναι:
1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog.... ελπίζω να το έκανα σωστά!!

2. Απονέμεται το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs. Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο.

Με τη σειρά μου λοιπόν πρέπει να απονέμω και εγώ το βραβείο στα εξής αξιαγάπητα blog .....

  1. Creations by Eve
  2. Kate love Greg
  3. Olivetreegirl
  4. Terra Amata
  5. Wool & Cotton
  6. Γαστερόπληξ
  7. Δημιουργία
  8. Μια Κάλη μια Ανάποδη
  9. Μικρή Κουζίνα
  10. Πουαντερί
  11. Μάνα Κουράγιο
  12. Τα παπούτσια της Dorothy
  13. Αχτίδα
  14. Margo
  15. Μανιταροσυνταγές
Μπράβο σας!!

29 σχόλια:

BIKY είπε...

σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου

ΕΛΕΝΑ είπε...

Συγχαρητήρια για το αξιαγάπητο blog σου:))
Καλή βδομάδα!!

olivetreegirl είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Σου αξίζει το βραβείο, το blog σου είναι πραγματικά αξιαγάπητο!!! Με γεια και το καλοκαιρινό look. Η φωτό του πιτσιρικά στο avatar φοβερή!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αξίζεις αυτό και άλλα πολλά πολλά βραβεία χρυσοχέρα μου, με χαρά παραλαμβάνω και εγώ το δικό μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!

Margo είπε...

Σ΄ ευχαριστώ πολύ!! Ήταν έκπληξη μιας και δε γνωριζόμαστε αρκετά.. όσο για σένα το αξίζεις το blog σου έχει βγάζει μια ιδιαίτερη καλαισθησία και γλύκα..
Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι!

elen είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να στο προσφέρω πέρασε από το μπλογκ μου να το πάρεις :)

Dorothy είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω! Ελα να παραλάβεις άλλο ένα βραβείο!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Βίκυ να είσαι καλά και να χαίρεσε τα παιδάκια σου!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Έλενα σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Ολιβάκι σου έχω μια ιδιαίτερή αδυναμία! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

Όσο για τη φωτογραφία τη βλέπω και σκάω στα γέλια! Είδαμε και πάθαμε μέχρι να τον βγάλουμε απο τη θάλασσα!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Γαστερόπληξ είσαι μονάδικη! σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Margo τα όμορφα αξίζουν πάντα ένα βραβείο! Αυτη την όμοφια βγάζεις και εσύ! Αυτό τουλάχιστον έχω καταλάβει εγώ! να είσαι πάντα καλά!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Elen ευχαριστώ πολύ πολύ!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Dorothy ευχαριστώ πολυ! Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα!

Δημιουργία είπε...

Σε ευχαριστω για το βραβειο, αλλα και εσυ το αξιζεις γιατι το blog σου ειναι πραγματικα αξιαγαπητο.

Alexandra είπε...

Συγχαρητήρια!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Να πω πρώτα ένα μεγάλο ευχαριστώ και μετά να πω οτι εσείς το αξίζετε περισότερο, είδα πως περάσατε με τη παρέα και ζήλεψα.Ελπίζω κάποτε να έρθετε Θεσσαλονίκη.

dhmhtra είπε...

Ευχαριστώ και σου εύχομαι καλό καλοκαίρι.
Φιλιά

dhmhtra είπε...

Ευχαριστώ για το βραβείο και σου εύχομαι καλό καλοκαίρι.
Φιλιά

kiki είπε...

Ευχαριστωωωωωώ!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Κα Κατερίνα σας ευχαριστώ πολύ!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Αλεξάνδρα να είσαι καλά και να χαίρεσαι πάντα τις υπέροχες δημιουργίες σου.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Κα εωργία σας εύχομαι τα καλύτερα! Και πάντα τέτοιες υπέροχες δημιουργίες να φτιάχνετε!

Έχω σκοπό να ανέβω προς τα πάνω! Θα προσπαθήσω να σας συναντήσω.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Κα Δήμητρα σας εύχομαι τα καλύτερα και καλό σας καλοκαίρι!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Κικί τι βραβείο να σου πρωτοδώσει κανείς!!!! Έισαι καταπληκτική.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Δεν βρήκα μειλ για να σου γράψω τα τηλέφωνα μου αν έρθεις όπως λες Θεσσαλονίκη να συναντηθούμε..κι αν νομίζεις οτι θα ξεφύγεις απο το .. μάθημα πλεκτικής είσαι γελασμένη καλή μου!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Κα Γεωργία θα σας ειδοποιήσω πιο μπροστά για να το ξέρετε!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Χριστιάννα καλησπέρα! Και οι δικές σου δημιουργίες σκέτη απόλαυση μπορώ να πω!Όσο για τον μικρό σε ευχαριστώ πολύ πολύ.

Family Art είπε...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σου εύχομαι!!!Ομορφο blog!!!!!!!

Το πρωτο μου βραβειο

Το πρωτο μου βραβειο
Απο την καλή μου Πουαντερί

Βραβείo

Βραβείo
Απο τη φίλη μου Μαrilise

Βραβείο

Βραβείο
Marilise σ΄ευχα ριστώ πολύ!

Βραβείο Ζωηρής Φαντασίας

Βραβείο Ζωηρής Φαντασίας
Από τη φίλη μου ΜΑΡΗ

Βραβειο Αξιαγαπητου Blog

Βραβειο Αξιαγαπητου  Blog
Από τις φίλες μου Εύα, Βίκυ, Δημιουργία, Πουαντερί και Γαστερόπληξ

Βραβειο Χρυσου Blog

Βραβειο Χρυσου Blog
Απο τη φίλη μου Xrysa

Ενα ακομα βραβειο

Ενα ακομα  βραβειο
Απο την αξιαγάπητη φίλη μου Πουαντερι