Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Βραβείο Χρυσού Blog!

Καλημέρα σας! Τι διάστημα που έλειπα διακοπές η φίλη μου η Χρύσα μου έστειλε ένα απρόσμενο δωράκι! Το βραβείο του Χρυσού Blog!!! Την ευχαριστώ πάρα πολύ!



Έτσι και γω με τη σειρά μου πρέπει να δώσω το βραβείο σε 10 Blog! Ποιό να πρωτοδιαλέξω άραγε; Νομίζω πως όλοι το αξίζουμε το βραβείο αυτό για τις προσπάθειές μας και μόνο!!

Λοιπόν λοιπόν αποφάσισα να μη ξεχωρίσω κανένα και απλά να δώσω από ένα βραβείο σε όλους /όλες όσους διαβάσουν την ανάρτηση μου! Μπράβο σας!!!!!

7 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

Ελπίζω να πρόλαβα να πάρω και γω ένα βραβειάκι, να είσαι καλά που φρόντισες να γεμίσω το ραφάκι με τα βραβεία, αυτό μου έλειπε!!! χαχαχα

φιλάκια στο μικρούλη σου

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλημέρα καλημέρα Γαστερόπληξ!! Είπαμε αυτό το βραβείο ανοίκει σε όλες μας! χα χα χα !Φιλιά πολλά.

Katerina είπε...

Σου αξίζει και με το παραπάνω το βραβείο!!! Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου στο blog μου! έλα να αφήσεις και ένα εδώ http://handmadebykaterina.blogspot.com/2009/09/blog-post_14.html , μπορεί να είσαι τυχερή!
Φιλιά

πουαντερι είπε...

Καλημερα! Περνα να παρεις το βραβειο σου.

Yana είπε...

Πλεκτό Εγκώμιο, πρέπει να δίνεις το βραβείο σε συγκεκριμενα blogs. Ετσι βοηθάμε στην προώθηση του εαυτού μας και των φίλων μας. Δεν το κάνουν απλά για πλάκα.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Yana καλησπέρα! Είμαι 31 ετών και έχουν περάσει πολλά χρόνια απο τότε που έκανα κάτι "έτσι απλά για πλάκα"! Για μένα αξία έχει η προσπάθεια ολων και όχι να ονομάσω 10 blog συγκεκριμένα! Αυτό αισθανόμουν και αυτο έκανα!! Καλή συνέχεια στο υπόλοιπο της μέρας σου!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

καλησπερα , θελω να απαντησω στο σχολιο για το γεγονος οτι το πλεκτο εγκωμιο δεν εδωσε ονομαστικα τα βραβεια και το σχολιο για την πλακα, νομιζω πως οσες και οσοι καναμε blog το καναμε για να περναμε ομορφα και να δημιουργησουμε φιλους , καποιοι για να προβαλλουμε τη δουλεια μας και τα χομπυ μας ακομα και τα συναισθηματα μας, πιστευω λοιπον πως ειναι αδικο να προβληματιζουμε και να εκνευριζουμε τον αλλον επειδη δεν χαρισε ονομαστικα τα βραβεια, στο κατω κατω δεν προκειται για oscar ... ετσι δεν ειναι ? ας σκεφτουμε λοιπον πως η ζωη εχει τοσα αλλα προβληματα πολυ πιο σοβαρα απο ενα βραβειο μεσω των blogs... ευχαριστω πολυ ασπα

Το πρωτο μου βραβειο

Το πρωτο μου βραβειο
Απο την καλή μου Πουαντερί

Βραβείo

Βραβείo
Απο τη φίλη μου Μαrilise

Βραβείο

Βραβείο
Marilise σ΄ευχα ριστώ πολύ!

Βραβείο Ζωηρής Φαντασίας

Βραβείο Ζωηρής Φαντασίας
Από τη φίλη μου ΜΑΡΗ

Βραβειο Αξιαγαπητου Blog

Βραβειο Αξιαγαπητου  Blog
Από τις φίλες μου Εύα, Βίκυ, Δημιουργία, Πουαντερί και Γαστερόπληξ

Βραβειο Χρυσου Blog

Βραβειο Χρυσου Blog
Απο τη φίλη μου Xrysa

Ενα ακομα βραβειο

Ενα ακομα  βραβειο
Απο την αξιαγάπητη φίλη μου Πουαντερι