Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Κοσμήματα Felt!!

Καλημέρα!
Με έπιασε προκοπή και ένιωσα ότι είχα καιρό να ασχοληθώ με το felt! Έτσι λοιπόν όλη μέρα χθες έφτιαχνα μπαλάκια από μαλλί για Felting! Πόνεσε η παλάμη μου μπορώ να σας πω!! Εφτιαχνα ... έφτιαχνα.... και επιτέλους γέμισα ένα μπολάκι! Περίπου 70 μπαλάκια σε διάφορα χρώματα!

Και μόλις κοίμισα τον μικρό ταραξία... άνοιξα τα κουτιά με τα υλικά και τα εργαλεία και έψαχνα ιδέες!! Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω δυο κολιεδάκια για τις αγαπημένες μου ξαδέλφες! Θα τους τα κάνω δώρο τώρα στις γιορτές του Πάσχα!

Ένα μακρύ κολιεδάκι ...


Και ένα πιο κοντό...


Σκέφτομαι να τα διακοσμήσω πάνω σε λαμπάδες που αγόρασα, λευκές, αφού πρώτα στολίσω και λίγο τα κεράκια.

Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια στη μέρα μας!!

Αααα και μόλις τελειώσω τα λαμπαδάκια... θα κάνω σχετική ανάρτηση.

32 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Kαλημέρα! Τι όμορφα που είναι τα κολλιεδάκια σου!!!Σήμερα ανακάλυψα το blog σου... και μου αρέσει πολύ!

( fortounata) είπε...

υπέροχα κολιέ !καταπληκτικά! περιμένω να δω και τις λαμπάδες.

Asteri (Maria) είπε...

Μπράβο πολύ όμορφα..... καλέεεε μήπως είμαστε ξαδέλφες και δε το ξέρουμε;;;; χιχιχιχιχι
Πολλά φιλιά

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Κα Μαίρη καλησπέρα!! Πέρασα απο το σπιτικό σας... χρυσοχέρα και εσείς! Να είστε πάντα καλά και σας ευχαριστώ που επισκευτήκατε το σπιτικό μου!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Φουρτουνιασμένη μου ψυχή σε ευχαριστώ πολύ!! Μόλις κοιμηθει ο μικρός μου θα αρχίσω πάλι τη δουλειά! Ελπίζω κατι να καταφέρω!

BIKY είπε...

Γεια σου τι κάνεις ? Πολύ όμορφα τα κολιέ σου ειδικά το πρώτο μου αρεσει πολύ

Φιλιά

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Για πες... για πες Asteri λες τελικά!! Περιμένω νέα! Καλή συνέχεια στη μέρα σου!!

kiki είπε...

Κι εσύ φελτ;;; Μα τι ωραία χρώματα ποτ εχουν αυτά τα μπαλάκια!!!

Unknown είπε...

Είναι πανέμορφα!!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ!!! Εγώ παρακολούθησα σε ένα καλλιτεχνικό εργαστήρι κοσμήματα με χάντρες και μου είπαν ότι το felt χρειάζεται πολύ υπομονή!!! Πάντως πρέπει να είναι αρκετά ενδιαφέρον!!!!

Irini είπε...

Τι ωραία κολιέ είναι αυτά!!! Μπράβο σου!!! Περιμένω να δω και τις λαμπάδες σου!

Ανεράιδα είπε...

Πολύ πολύ ωραία! Υπέροχα και ανοιξιάτικα χρώματα!!

Family Art είπε...

Πανέμορφα!!!!!Ανοιξιάτικο το αξεσουάρ μέσα στα χρώματα.!!!!Περιμένω να τα δω και στη λαμπάδα....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Το μικρό κολιεδάκι που είναι μέσα στα χρώματα μου αρέσει πιο πολύ απ' όλα!
Περιμένουμε και την συνέχεια!
Φιλιά, καλό βράδυ!

Vana είπε...

Έχεις διαλέξει πολύ ωραία χρώματα! Μπράβο σου!Σίγουρα θα τους αρέσουν και θα δείχνουν τέλεια κρεμασμένα σε λευκά κεράκια!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

Λιτσα καταπληκτικα, σηλευω, μου φαινεται κι εγω πρεπει να πιασω λιγο το Felt αλλα που να μου μεινει χρονος με τις σαγιοναρες? φιλακια πολλα πολλα

Katerina είπε...

υπέροχα Λιτσάκι!
Ανυπομονώ να δω και την εφαρμογή στις λαμπαδίτσες!
Καλή συνέχεια!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Κικί μου καλησπέρα! Πραγματικά είναι πολύ όμορφα αλλά... πολύ πλάσιμο βρε παιδί μου! Ούτε κεφτεδάκια να έφτιαχνα!! Φιλια πολλά πολλά!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Nefeli καλησπέρα! Πραγματικά έχει πολύ ενδιαφέρον! Δεν μπορείς να φανταστείς τι μπορείς να φτιάξεις με ένα κομμάτι μαλλί!! Δοκιμασέ το!! Αξίζει τον κόπο!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Irini σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Ανεραιδάκι μου γλυκό και εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά τα χρώματα!! Φιλιά πολλά πολλά και καλό απόγευμα!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Family art έχεις δίκιο!!! Πολύ ανοιξιάτικα... μέσα στην εποχή και εμείς!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Ελενάκι να σου πω την αλήθεια μου και εμένα μου αρέσει πολύ!! Καλό απόγευμα!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Βάνα καλησπέρα!! Είμαι σίγουρη οτι θα τους αρέσουν... έχουν αδυναμία στις δημιουργίες μου! Είναι και οι αγαπημένες μου εξάλλου!! Καλό απόγευμα!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Ασπούλα μου σε πεθύμησα!!! Θέλεις να σε βοηθήσω!!!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά πολλά!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Κατερινάκι μου αμα σου πώ οτι και γω αυτό περιμένω!!!! Σκέφτομαι να διακοσμήσω και λίγο τα κεριά με την τεχνική της χαρτοπετσέτας!! Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα!

marilise είπε...

πανέμορφα μου έδωσες ιδέες για να καταξοδευόμαστε στα κοινότυπα ACCESORIES και ειλικρινά είναι μοναδικό το blog !!!!!!Μοιάζουν α χρώματα μας και νοιώθω σαν το σπίτι μου !!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τι υπέρχα πράγματα φιάχνετε βρε κορίτσια..Νομίζω οτι είναι υπέροχα δωράκια.

xristiana xristodoulou είπε...

Πολύ όμορφα! Θα περιμένω με αγωνία τις λαμπάδες!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Marilise καλημέρα! Χαίρομαι που επισκέπτηκες το σπιτικό μου και πέρασες καλά! Καλή συνέχεια στη μέρα σου!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Να είστε πάντα καλά κα Γεωργία! Και οι δικές σας όμως δημιουργίες είναι ξεχωριστές. Καλή συνέχεια!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Χριστιάνα ελπίζω να σου αρέσει το αποτέλεσμα! Καλή συνέχεια στη μέρα σου!

Ελευθερία είπε...

Υπέροχα τα κολιεδάκια σου!!! πολύ όμορφα και παω να δω τις λαμπαδίτσες σου!!! είμαι σίγουρη ότι θα είναι όλα υπέροχα!!!

Το πρωτο μου βραβειο

Το πρωτο μου βραβειο
Απο την καλή μου Πουαντερί

Βραβείo

Βραβείo
Απο τη φίλη μου Μαrilise

Βραβείο

Βραβείο
Marilise σ΄ευχα ριστώ πολύ!

Βραβείο Ζωηρής Φαντασίας

Βραβείο Ζωηρής Φαντασίας
Από τη φίλη μου ΜΑΡΗ

Βραβειο Αξιαγαπητου Blog

Βραβειο Αξιαγαπητου  Blog
Από τις φίλες μου Εύα, Βίκυ, Δημιουργία, Πουαντερί και Γαστερόπληξ

Βραβειο Χρυσου Blog

Βραβειο Χρυσου Blog
Απο τη φίλη μου Xrysa

Ενα ακομα βραβειο

Ενα ακομα  βραβειο
Απο την αξιαγάπητη φίλη μου Πουαντερι